Hersenstichting

EEN HUISSTIJL NAAR EEN HOGER NIVEAU TILLEN

Branche
Stichting, goededoelenorganisatie

Communicatiemiddel(en)
Huisstijl/visuele identiteit, Off- en online banners, vlaggen, advertenties, folders, posters, boekenlegger, inschrijfformulieren, visitekaartjes, kaarten, flyers, pennen etc.

Introductie

Van 2013 t/m 2015 was ik een van de vaste ontwerpers die voor de Hersenstichting werkte binnen hun bestaande huisstijl. Binnen de gestelde kaders zocht ik (samen met de Hersenstichting) de grenzen op en waar het paste, gingen we daar samen overheen. Dit alles om de huisstijl naar een hoger niveau te tillen. In deze periode heeft de huisstijl een complete metamorfose ondergaan en is gerestyled tot een huisstijl die weer up-to-date is en jaren mee kan.

“Robbert vraagt bij elke opdracht goed door en geeft graag advies over inzet en ontwerp van verschillende middelen. Problemen die hij tegenkomt signaleert hij tijdig en gaat hij zeker niet uit de weg. Robbert is daarom niet alleen een goede ontwerper, maar ook een goede sparringpartner en adviseur.”

— Tamara Haksteen, medewerker marketing/communicatie Hersenstichting
Robbert de Groot

Ik vertel je graag meer over dit project!